En helg i Täby...

har varit hemma hos Bettan å Magnus sedan igår, har haft de riktigt trevligt =)
Domhar för övrigt en riktigt skönt gästsäng =) så jag sov nästan oförskämt bra för att inte sova hemma... haha

Vi va å kolla på när magnus spelade handboll,men efter att vi kommit till den andra hallen för dagen, där nästa match skulle spelas, så kända jag å bettan att de kunde vara läge att åka tillbaka till Täby, hallen va inte Luddevänlig för 5öre ! sagt å gjort, vi drog "hem", planen va att gå på områdets kräftskiva, men efter strul med sittplatser, å en trött Ludde,så tog vi våra stolar å gick tillbaka "hem", satte oss på altanen å drack vin å snackade skit =)

Vid 20:00 va de kallt ute, så vi drog oss innåt (till soffan) å kollade på Sommarkrysset, å buggade loss till Inget kan stoppa oss nu, Ludde va självklar med å buggade,han va sååååå nöjd !

Magnus kom hem  å hade med sig pizza, jag å bettan hade ju tydligen inte käka ordentligt på hela dagen, så vi va liite hungriga... haha

Nu ska jag sussa, för jag är heeelt färdig!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback