Recept?

Innan vi fick Alvin lagade vi mat hemma nästan dagligen, allt från husmanskost till mer avancerat. Både jag och Danne trivs i köket så det har varit naturligt att vi delat på matlagningen.
När vi sedan väntade Alvin bestämde vi oss för att, så långt det är möjligt, laga mat även till honom.  Matlagningen till Alvin har landat på mitt bord. Det är inte helt enkelt men långt ifrån svårt att laga mat till en så liten kille.

Nu ska jag försöka skriva ner alla recept till Alvin, och även några guldkorn som jag vill dela med mig av.
Jag är helt usel på att följa recept, (antagligen därför jag är så dålig på att baka) så mina egna recept saknar mått angivelser. Men jag ska försöka vara så utförlig som möjligt i recepten.

Både för er och min skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0