från bebis till småbarn

Ojojoj vad mycket som händer nu!

Alvin har tagit sina första steg, helt själv. Men så fort han kom på att han inte hade något att hålla i så satte han sig ner,....

Vi har haft ett par sega veckor, med förkylningar, tanda-gnisslan och allmänt gnällande, antagligen för att han lär sig så mkt nytt.

Att hösten är här tycker jag är toppen ! Jag och Alvin är ute mer nu än under sommaren,... eller kanske inte mer, men på ett annat sätt. Han är en gladare kille när termometern inte längre visar närmare 20-30 grader. Han spenderar gladeligen någon timme i sandlådan/lekparken. Han sover bättre på nätterna, vilket såklart gör att han är en "trevligare" unge på dagarna.

Alvin i sandlådan ute på gården.





Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Tant Camilla

Awww..... tant Camillas lilla solstråle. Ser att det saknas en liten AIK-mössa ;)

2011-10-25 @ 12:36:26
Postat av: Sara (jag)

haha

Han har några sånna mössor,... men i sandlådan så föredrar jag en som även täpper till ner i halsen och nacken =P mindre sand att leta efter då... =P

2011-10-26 @ 09:00:49
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback