kampen mot cancer är konstant

Jag har en personlig anledning att be alla sätta detta som status i 1 timme. Jag är ganska säker på att jag vet, vilka som kommer att göra det. Tänk på någon du känner eller har kär, som har haft cancer. Min önskan är att under 2011 ett botemedel kommer att hittas. Kommer du att skicka det i 1 timme? För att hedra dem som har kämpat, dött eller som fortfarande kämpar mot cancer."

Alla känner vi någon som drabbats.
Cancer drabbar inte bara den som bär på sjukdomen.
Cancer drabbar alla i den personens närhet.
Det är en hemsk sjukdom som inte alltid går att bli frisk från.
Kampen mot cancern fortsätter alla dygnets timmar, alla dagar om året.
Det är inte bara under oktober som cancern behöver bekämpas.
Jag är inte rik men alla kan vi göra något.
Att finnas till för dem som drabbats, är även det att vara med i kampen.
Genom att ge dem som drabbats styrkan att orka fortsätta kämpa mot sjukdomen.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback