Kärlek på Himmelriket Golden Hill

Jag är egentligen inte alls nervös inför kvällen match, jag är mer spänd och förväntansfull. Jag kommer dessvärre inte att bevittna drabbningen på plats, utan får nöja mig med att följa matchen via sportradion. Att följa AIK via radio och internet är kanske det värsta som finns, bortsett då från text-tv som är rent jävligt.

Förra matchen hemma på Hovet var helt störd. Alla var där. Det var fullständigt kokande stämning, en förväntan och glädje för hur bra det kunde gå. Samtidigt som alla var väl införstådda i att det aldrig tidigare varit så nära mellan himmel och helvete. Nu blev det bättre än någon vågat hoppas på. Vi gick till slutspel, alla hade varit glada och nöjda om vi bara klarat oss kvar. Kvalserien vågade man knappt tänka på, ingen ville dit för om allt kan hända i slutspel, så är det ingenting mot vad som kan hända i en kvalserie.

 

 

Hovet kokade då. Hovet lär koka än mer ikväll.

Jag och Alvin följer dramat hemma i soffan, självklart har killen finkläder på, kvällen till ära.

 

 


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback