impad eller förfärad ?




Fan vad folk är underhållande !!!!!!

Jag är på riktigt imponerad över den dumhet som många visar upp ! Det är helt fantastiskt underhållande, bitvis i alla fall. Dessvärre så drabbar ju vissas dumhet även andra...  Jag vet faktiskt inte om jag ska imponeras över att endel aldrig kommer ur högstadiet, mentalt sett.

Eller om jag ska förfäras över det.  Jag hoppas innerligt att jag slipper genomgå något liknande... Skulle jag hamna i en liknande situation, så hoppas jag att jag har vänner som kan hjälpa mig att behålla fokus på vad som är viktigt. Jag tror att jag har sådanna vänner, eller jag VET att jag har sådanna vänner.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback