bra dagar, nu kör vi

Igår kom jag iväg till Beriganska, Plantagen. Kikade runt lite, och kände att pengarna nästan flög sin kos bara man knatade in genom dörrarna. Det fanns en massa fina saker, men kostar mer än jag är villig att betala.

Får ta mig till den något större Plantagen i Barkarby, och även den borta i Bromma. Jag måste ju trots allt få ut lite "grönsaker" på balkongen, men jag kände att jag trivs bättre på en större Plantagen...

Direkt när vi kom hem från Plantagen ville Alvin ha mat, han fick sin banan och lekte sedan en stund innan jag klädde på honom och stoppade ner honom i vagnen på balkongen. Sen sov han tills min mamma kommit hit för att vara barnvakt. Jag och Danne skulle på handledarutbildning så att vi kan komma igång med körandet. Jag kände att det faktiskt var ett bra sätt att börja. Nu står vi på samma ställe och båda har fått en bra grund att stå på, för att utbildningen ska flyta så smidigt som möjligt.

Vi gick därifrån och kände att NU är vi igång, jag fyllde i alla enkäter på nätet direkt när vi kommit hem efter att vi kört min mamma, och betalade dem samtidigt. Nu ska jag bara till optikern, skicka in det och sen vänta på besked från Trafikverket.

Sen måste vi styra upp så att vi kan köra så ofta som möjligt, vilket ju för oss inte enbart betyder att vi ska vara lediga, vi behöver även barnvakt, i alla fall i början. Sen måste jag ju lära mig att köra även med Alvin i bilen...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback