Besiktning av bebis

Besiktning av min lilla 3 månaders kille gick kanon =)

Igår va vi på BVC för Alvins 3månaders koll. Vi träffade nya BVC tanten, och jag fick en mycket bättre känsla än med den förra =)

Han fick såklart faccinet oxå. Första sprutan gick utan problem, den andra va inte riktigt lika rolig, han stretade emot lite, och började gråta när hon satte den, men det gick snabbt över,... lite mat och något roligt att titta på =P

Han vägdes och mättes, och han väger nu 6900gr, och är 62cm lång; stora killen.
Hon berömde hur stadig han var och att han pratar så mycket.

Jag frågade även om de här med mat, när man kan börja med puréer, och fick svaret, 4månader.... vi får se om vi väntar såå länge... det är 4 veckor dit.... det kan hända att vi börjat om 3 med lite smakportioner...

Vi ska även börja gå på föräldraträffarna,... vet inte riktigt vad jag känner inför det,... men jag ska ge det en chans, vem vet,... det kan ju bli bra...

Ska ta å klä på mig, och stoppa ner Alvin i vagnen nu. För lillkillen är i behov av blöjor, och jag behöver frukt och grönsaker.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback