lite gröt eller välling ?

Nu börjar det bli löjligt...

Alvin är tillbaka i samma sömnmönster som han hade som nyfödd,.... sova 2-3h och sen vara TOK HUNGRIG igen.... jag riktigt längtar efter att få börja med typ välling, gröt och annan mer fast föda..... de här är ju bara idiotiskt.... Han sov så bra för bara någon vecka sedan... och jag kände att nu kanske jag orkar ta tag i att gå ut å gå igen... men precis när jag tänkt tanken så börjar han sova dåligt igen...

Visserligen är han förkyld, men han vaknar inte för att han är snorig eller så utan för att han är hungrig.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Bella

hur gammal är han? Jag börja med gröt och smak mat vid 3månader

2011-01-19 @ 10:00:52
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag tror inte han blir tillräckligt mätt.... Ellen var lika dan. Vissa behöver mer än andra.... Pröva utspädd gröt i flaska!

2011-01-19 @ 11:33:51
Postat av: Sara

Å äntligen några som ser problemet ! Ska testa med gröten =) och potatis inhandlas till ikväll =)



Tack så mycket !!!

2011-01-20 @ 13:49:11
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback