vakna nu Sverige !

Alla ni som inte röstat
SKÄMMES TA MIG FAN!!!!!

SD i riksdagen, de trodde jag aldrig att jag skulle uppleva...

SÅ JÄVLA TRSGISKT !!!!

Dax att vakna nu Sverige !


Nu är det ett faktum.
SD är inne i Riksdagen. Det känns så tragiskt att behöva uppleva, jag har någonstans känns att det varit på gång, men jag hoppades in i det sista att folk skulle ta sitt förnuft till fånga.
Nu är det upp till bevis för politikerna, SD får absolut inte bli en vågmästare. Båda blocken måste se till så att SD får så lite att säga till om som möjligt.

NU MÅSTE ALLA POLITIKER TA ANSVAR FÖR SVERIGE BÄSTA.




Alla ni som inte röstat
SKÄMMES TA MIG FAN!!!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback