tom?

ush den här natten har varit hemsk!!!

Jag har sovit oroligt hela natten. Jag har drömt konstigt, och vaknat, inte kunnat somna, somnat och sen drömt konsitgt igen....*suck*

Allt känns bara deppigt idag... Eller ja vet inte om de ens är deppigt... jag känner mig rätt OFF, varken glad, lessen, arg, eller något... känner mig mest tom... tror jag....

FAN JAG VET INTE HUR JAG KÄNNER!!!!

Tänker typ gräva ner mig i hushållsarbete, och hoppas att de gör att jag känner mig lite duktig, och om inte annat blir det ju fint hemma...

Helst hade jag velat stänga in mig hemma, tillsammans med Daniel, göra ingenting utan bara mysa. Det är antagligen precis vad jag skulle behövt idag... men så blir de inte... Hoppas bara att humöret har bättrat på sig tills han kommer hem från jobbet, och sisodär 8 timmar...

Vem fan vill komma hem till en grinig och "tom" sambo... ?

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback