lördag igen...

Den här dagen har bjudit på både bra och mindre bra saker.

Både jag och älsklingen är förkylda,... vilket såklart inte hindrar min något knäppa sambo att fortsätta med att ta bort resterna av platsmattan i hallen. Han är förbaskat envis, och jag är på riktigt imponerad. Om allt går som de ska så har vi nytt fint golv redan nästa helg =)

Jenny (Dannes kusin) var här och lämnade av en babysitter och ett babygym =) Helt perfekt när folk i ens närhet har barn sedan tidigare, och gärna vill bli av med bebisprylar =)
Såklart var det även trevligt att träffas, och få se hur stor Moa har blivit =)

Det mindre bra beskedet tänker jag inte dela med mig direkt av.

Tänker på dig tjejen !
Ring om du vill prata !
Älskar dig gumman !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback