bra helg

Vi blev inte så många, men trevligt hade vi =)

Hade några av mina tjejor över iväll =)

Sussie demonstrerade hand och nagelprodukter, precis som tidigare känns produkterna kanon ! Så de blir till att köpa lite... Jag har ju använt upp de jag haft innan, så det är dax att köpa nytt.

Älsklingen är ute å slirar med laget, efter deras match ikväll... Har ingen aning om när han kommer hem... men han förtjänar en kväll på stan med grabbsen... Jag fick ju en kväll med gummsen =)

Imorgon ska vi umgås lite med Anette, ta en sväng ut till Barkarby, för att försöka hitta det sista till hallen =) och även ett skåp till badrummet.

Har vi (jag) tur så kanske vi hittar några bra sängbord oxå... men det är absolut inte nödvändigt... ett rum i taget känns lagom på något sätt...



Nu är disken i maskinen, bordet är avtorkat och resterna inställda i kylen.

Nu blir det sängen för min del...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback