julstädning

Helt otroligt att en så liten kille kan ackumulera så mkt prylar !

Han har redan fyllt en låda med urväxta kläder... 90% har han haft på sig... å skulle han inte haft de så är det mesta ärvda kläder, så inget som kostat mig massa pengar..
Jag håller mig från att köpa kläder till honom,... han har sjukt mkt och får ännu mer från alla håll å kanter... bortskämd liten kille.

Idag ska de fortsätta röjjas,... vi började igår med att styra upp i klädkammaren, och idag tänkte jag fortsätta... vissa saker ska ner i källaren, andra ska slängas, och en del ska läggas i "landet-kassar".

Tänkte inte röra mig hemirfån alls idag... om jag inte måste...

Nästa helg är det 1a advet... känns som att det nyss va det... men så kan det ju inte vara... uppenbarligen är det 1 år sedan... men nu är det alltså dax igen att julpynta, göra julgodis, baka... dricka glögg, äta pepparkakor, lussekater och en massa annat.

Julklappar ska inhandlas.. som tur är så är det inte så många barn i famlijen...  Alvin kommer troligtvis inte få några paket från oss... men jag gissar att han kommer få ett å annat från alla andra.... jag väntar med att köpa klappar till honom tills han kan tycka det är kul... så typ nästa år...

men nu ska jag sätta igång med hemmet... det måste röjas innan vi kan julstäda.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback