dygnsrytm...?

ytterligare en meningslös natt avklarad.... igår va om möjligt ännu löjligare... vi klarade oss på 1 kassa hela natten.... helt sjukt !

Jobbar även inatt, dessvärre så tror jag inte att de kommer bli en lika händelsefattig natt..... dessutom jobbar jag lång natt.... vill inte alls...

som ni säkert förstår så borde jag sova nu.... men de går inte ... jag vaknade straxt efter 11 å kunde inte somna om... jag kom hem 05.30 imorse å gick å la mig direkt....men de blev ju inte så många timmars sömn...

jag ska snart äta lunch, å hoppas på att jag blir trött efter det... för jag måste sova fler timmar om jag ska orka jobba inatt....

kroppen skriker lixom efter sömn, å att jobba normala tider.... de e ju tur att jag inte har fler nätter nu, för de hade jag inte orkat... nu blir det bara dagjobb framöver =) *I love it*


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback