Zara Larsson, a moment like this...

ligger å kollar på nån repris av Malou efter 10.....

en av småungarna från "jag ska bli en stjärna" är med.... å jag kan lixom inte låta bli att tycka synd om tjejen.... just nu sjunger hon "a moment like this" å jag tycker inte att de låter särskilt bra om jag ska vara ärlig..... hon är 11år, å som 11åring finns de inte tillräkligt med erfarenhet för att en sån låt sla bli bra.... vist hon härmar bra, men de blir inte riktigt bra.....



http://www.tv4play.se/aktualitet/efter_tio?videoId=1.1358937 

Det är ansträngt, saknar inlevelse,.... nervöst...

i min värld blir de inte bra med 11åringar och svulstiga ballader där stora känslor ska beskrivas och gestaltas....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback