saknar min älskling, men skönt med lite egentid

Fy fan va jag har tråkigt ! De e så sjukt tråkigt hemma nu när inte Daniel är här.... eftersom jag får lön den 15e så kan jag inte ta mig iväg å shoppa heller.... hade gärna åkt å köpt lite "grönsaker" till hemmet.... eller kanske tillåmed tagit mig ner å storhandlat..... bara för att fördriva tid....

jag har inga bra skor heller, så jag har inte pallat ta mig ut å gå heller....

jag har översättningsvis varit hemma hela dagen.... mestadels i soffan.... har plockat undan en del prylar oxå.... men mestadels har jag legat på soffan...

jag saknar Daniel som FAN å vill inget hellre än att åka upp till Fjätervålen. Samtidigt så känner jag att de har varit behövligt att få sova hela nätter, å inte vaknat av daniels väckarklocka..... *sorry älskling*

ska göra allt jag kan för att få bort mitt lördagspass,....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback