...

Jag behöver vuxenumgänge !!!!!


Det är supermysigt att vara med Alvin, såklart ! Jag får ju se framstegen han gör hela tiden,... samtidigt så kan jag ibland avundas Daniel som fortfarande ser allt för första gången.... Jag ser ju Alvins reaktioner, och miner hela dagarna, så när Daniel kommer hem å ser samma sak och vill att även jag ska titta, så kommer jag på mig med att säga "jamen sådär gör han hela tiden"

Jag vill oxå få dela den där känslan,... att man kan ropa på Daniel för att kunna se Alvins reaktion och min tillsammans....

Jag saknar redan att ungås med folk utan att mitt i en mening behöva torka kräks, göra en flaska mat, eller springa iväg för att byta en blöja....

Jag viste ju att de skulle bli såhär, att Alvin kommer ta störst plats, å så ska de vara. Han är första prio HELA TIDEN OCH ALLTID!!! Han är en riktig glädjekälla och min och Daniels absolut största kärlek. Så är det bara.Men han är ju inte något vidare umgänge om man vill prata och få annat än gurgel och sprattel till svar, även om det såklart är supermysigt.

Jag har bara varit ensam i 6veckor, och det känns länge och kort på samma gång. Visserligen så har de sista veckorna varit jobbiga på grund av vädret, så vi har mest varit inne. Vilket ju gör att jag blir sjukt uttråkad, och rastlös. När det är så kallt som det varit så går man ju inte gärna ut sjölv, än mindre med en liten kille i vagnen.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback