ush å fy å blä!


De här passen är så mkt jobbigare än de jag jobbat tidigare... att jobba 7-14 känns inte ens hälften så långa som 11-18, trots att antalet timmar är lika många.

Det kan såklart handla om att jag blir tyngre och mindre rörlig, men samtidigt så är det två helt olika pass.

men men de är bara att köra på... får jag bara sova på nätterna så ska de nog gå bra...
Sov ju faktiskt bättre inatt, än de två tidigare nätterna, så novalucolen gjorde nog sitt. Men jag kan inte påstå att jag sovit bra,... men allt är ju rellativt.

just nu är vi i slutfasen av tvättiden, vilket känns otroligt skönt =) de va en del att tvätta. Jag kom hem från jobbet, och satte direkt igång med maten, medans Danne höll på i tvättstugan =)

De blev risotto med kantareller och morötter och till det ren,- och älgskav, SUPERGOTT!!!


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback