seg dag

förkylningen har nu så gott som gett med sig, så imorn blir det jobb för min del. Hoppas bara på att  jag inte överskattat min ork.... men men de ska nog gå bra.

Va hos BM igår, och fick sällskap av Danne =) Han kom iväg från jobbet i tid, och frågade om jag ville ha sällskap till BM. De e klart att man inte tackar nej till det !

Hon mätte magen, och kollade blodtrycket, magen ligger precis på mittkurvan, blodtrycket är bra det oxå, 120/60 (om jag minns rätt), även sockret ligger bra, lixom min vikt. Jag har inte gått upp 10kg ens sedan inskrivningen =) Ingenting som jag direkt jobbat hårt för... hoppas bara att det håller i sig nu sista tiden, och att jag inte drar på mig massa vatten....

Bebisen mår bra den oxå, hjärtat slår som det ska, och den rör sig som den ska,...  Igår kollade hon även hur den låg, och just då så hade den huvudet neråt och rumpan upp mot mina revben....
Nästa gång är det dax att sammanfatta graviditeten, och även skriva ner om vi har några särskilda önskemål till förlossningen... Så nu måste jag ta mig en funderare under de kommande två veckorna,..... tillsammans med Danne såklart.

Idag blir det att ta de lugnt, plocka lite mer hemma,... Hade jag haft ork och pengar så hade jag försökt ta mig till typ barkarby å knatat in på IKEA, Rusta å lite sånt... skulle behöva köpa en ny telefon oxå...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback