regnet öser ner, och jag är förkyld...

förkylningen som varit på G, under veckan, är nu ett faktum...
Jag hoppas på att detta är den värsta dagen, och att det nu blir bättre för varje dag som går....

Dagen har jag spenderat på soffan, med nässprayen och vattenflaskan som bästa vänner =P

Jag har visserligen inte bara slöat, utan faktiskt lagt in alla DVDer i datorn, så att vi vet vilka vi har och inte.... De blir ju lite lätt förvirrat när man slår ihop två personers DVD samlingar. Men nu är de flesta inskrivna, så nu gäller det att upprätthålla ordningen när det köps en ny film.

Men förutom DVD fixandet, så har jag mest slöat.... och sovit omvartannat....

Är riktigt glad att det regnar, för mig passar det utmärkt. Då blir det inte sådär bastuvarmt inne hos oss... Men jag lider med alla som befinner sig ute,....

Älsklingen har ju spelat fotboll hela dagen, och en del av vännerna och även kollegorna befinner sig på Sonisphere...


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback