jag kan bara inte låta bli...

Förkylningen är bättre idag,... men nu måste jag ta ett beslut om jag ska chansa på att jag är frisk nog att jobba imorn,... eller om det är för tidigt.... ska ta mig en funderare, kanske ta en sväng ner till centrum eller så.... för att testa om jag pallar.... Får jag en reaktion av den korta promenaden, så finns det ingen möjlighet att jag orkar en heldag på jobbet.....


Trots allt har jag fått lite gjort idag,... jag har stuvat om på balkongen, måste köpa lite pallar dit ut, som även funkar att ha inne i vardagsrummet, när det är mkt folk på besök.  Jag har hittat några som skulle passa kanon, på Bolagret. Det står nu två skinnfåtöljer på balkongen, en av de två pallarna jag hittat är även de i skinn. Jag är egentligen inte något större fan av skinnmöbler, men vad gör man inte för sin älskling.... dessutom så tror jag att det kan funka om jag får bestämma lite (vilket jag såklart gör) ;)  Balkongen kommer bli både mysig, ombånad och samtidigt lite "manlig".... lite cigarrklubb lixom. Finns dessutom ett bord på IKEA som skulle passa perfekt! Får vi dessutom upp gardiner där ute så blir det kalasbra !!!

I torsdags fick vi hem lite fler "grönsaker" till balkongen, från Hallanders. Jag måste plantera om dem lite, byta jord, och kanske hitta krokor som bättre passar inredningen på balkongen... Men redan nu är det bättre där ute =)

I v-rummet är det nu ganska tomt, eftersom de båda fåtöljerna som stått där är på balkongen, men om man inte börjar någonstans, så kommer man heller ingen vart.
Dannes syrra har en soffa som står oanvänd, och den skulle funka hos oss.... nytt tyg över båda sofforna bara, så blir det snyggt ! Även ett nytt soffbord ska införskaffas, vilket det blir är vi redan överens om. DVD-hyllorna är redan fyllda, så de måste köpas fler =P men det tar sig ! Å bra blir det =)

Nu när vi börjar komma nånvart, så vill jag lixom inte sluta !


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Magnus

Bra att ni köper nya DVD-hyllor så att ni kan fylla dem också :-)

2010-08-10 @ 08:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback