en bra, men lång helg

Helgen har varit riktigt bra =)

Älsklingen tog semester på fredagen, och eftersom jag var sjukskriven, så fick vi då tid att umgås bara vi två =) och dessutom blev de en sväng till Barkarby för lite nödvändighets shopping....

Fredagen avslutades på Gröna lund, med Ulf Lundell. Vi hade super mysigt, även om de inte alls blev som vi hade tänkt oss.... Uffe va inte alls lika bra som vi hoppats, och som han varit förut. Konserten kändes stressad, och inte direkt välplanerad. Tempot var ohyggligt högt stundtals, och många av låtarna kände man inte igen förns refrängen kom. Han lyckades förstöra rom i regnet, och Oh lala var egentligen bara bra när publiken sjöng....

Trots att vi båda var besvikna på konserten, så är vi glada att vi åkte in.

Lördagen spenderade vi tillsammans med Hallanders, vi gick på Skansen och hade de trevligt, trots att Wilma inte var på sitt allra bästa humör... hon var en riktig berg och dal bana,.... Vi tittade på massa djur, och wilma fick åka lite karuseller, både med pappa och med Danne,... vi spelade på chokladhjulet, utan att vinna något... =/ Vi gick på akvariet,.... de märktes att semestrarna är i full gång, för de va galet mkt folk, så de va inte direkt "vilsamt" att vara där inne....

Vi fikade utanför Skansen, på stället precis brevid Lilla Hasselbacken, där vi inte lär gå igen.... dyrt, ingen vidare service, och inte så där super gott heller.

Vi tog båten till gamla stan, och kom mitt i pride paraden, lite kul att se bitar av den,.... Vi styrde stegen mot Södra station, och färd mot Flempan. Planen för kvällen var Tacos och film med Hallanders, och Virre =)

De vart en så där bra kväll som vanligt =) Med skillnaden att vi kollade på One tree hill.... Danne har ju inte sett hela serien men har nu fasnat rejält. Så de blev säsong 1, som vi även lånade hem med oss... tillsammans med övriga säsonger. Jag var väl inte piggast i stan, utan tog mig en lite tupplur på deras soffa, medans de andra lagade mat. Välbehövligt vill jag lova !

För ovanlighetens skull blev det en ganska tidig kväll, jag var så ohyggligt trött, så vi åkte hem runt 23. FIck skuts av underbara Virre =) Vi kom hem å jag typ dog direkt....

Söndagen spenderade vi i soffan.... med One tree hill igång.... jag sov visserligen rätt mkt., men nu är säsong 1 avklarad....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback