bättre å bättre dag för dag...

Nu har vi två soffor hemma =)

Danne fick ett ryck idag, och hämtade hem Thessans soffa, från deras mamma =) Anette hjälpte till med släpandet, och som tack bjöd vi på middag =)

Det blev riktigt bra med soffan,... nu ska de bara fixas överdrag till båda sofforna, så de passar bättre tillsammans.

Min förkylning är visserligen bättre, men jag blir hemma även imorn... jag har gjort misstaget förut, och gått tillbaka för tidigt, med resultatet, att jag blir sjuk igen... ingenting jag har ork med nu när jag även är gravid...


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback