spring....

Helt underbart att kunna sitta med vidöppen balkongdörr =) visserligen så är de lite fusk att ha inglasad, men de är ändå helt fantastiskt ! Vi har nu ett rum till att sitta å umgås i =) 

jag ska aldeles straxt iväg till stan å träffa mamma.... får se om jag blir något plagg rikare... måste bara ta å klä på mig... men jag har ingen aning om vad.... känns som att inga kläder passar ihop.... eller snarare passar inte med vädret.... jaja de lär väl bli jeans å nån tisha till.... sååå kul... NOT !

jaja de löser sig... med lite mera sol så kan jag börja använda mina sommarskor =) då passar helt plötsligt fler av mina kläder =P

Nu måste jag sätta igång.....

Imorn åker älsklingen till Åland... =( kul för honom att åka iväg å träna ordentligt,... men jag kommer ha så tråkigt hemma.... tur att jag jobbar långa pass....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback