nockad,....

bra start på veckan ? njae, vet inte de ja,..... Jag vaknade 05.20 imorse av en armbåge i tinningen.... fy h*lvete va de gjorde ont ! Kan ju meddela att de inte är de skönaste sättet att vakna på..... Jag försökte somna om, men icke, å Daniel hade ingen aning om vad som hänt förns jag sa de till honom när hans klocka ringde.....
Men trots att han absolut inte menade att nita mig, så bad han om ursäkt  å pussade å kramade på mig,.... å de e ju alltid mysigt,... =)

Sen va de bara att gå upp ur sängen, jag förflyttade mig till soffan å satte på Nyhetsmorgon,... Daniel gick upp å satte på vattenkokaren, för att skölja ut öronen,.... Han har haft revaxör i under natten,.... å de va inte lite skit som rann ut..... tror däremot inte att de va allt, så de blir en andra omgång i kväll för att få ut allt. De e riktigt kul faktiskt ! Helt plötsligt så utbrister han " jag hör!"

så nu blir de till att köra revaxör en gång i månaden för honom, och pillförbud.

Har en hel del att göra idag. så snart måste jag köra igång, om jag ska hinna med allt.....

De ska hämtas lås på Shurgard, lägenheten ska städas (damsugas och våttorkas), balkongen ska städas, klädkammaren rensas, badrummet likaså, sen ska de upp en ljusslinga på balkongen, kanske nån adventsljusstake som kommer upp oxå....'

Hur som helst så är de en hel del att göra.....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback