många rubriker den här veckan...

SM-Guld och Cup-Guld inom en vecka för Gnaget.

Svininfluensan är fortfarande värsta grejen, vaccin hit vaccin dit... helt ärligt så pallar jag inte bry mig om att vaccinera mig... för de första så tar de typ 2veckor innan de ger effekt, sen så har jag redan varit förkylt i 1månad, å jag jobbar på Max Hamngatan, där de passerar en hel del (minst sagt) människor....

Eric Hamren har redan hunnit göra rubriker som förbundskapten, å han har knappt fått på sig kostymen,.... de här med att Zlatan känner sig illa behandlad (eller nått i den stilen, enligt en mindre trovärdig rosa blaska) blir jag bara trött på.... Zlatan har sett minst sagt oinspirerad ut i den gul-blåa dressen, han har betett sig som en barnunge och bojkottat landslaget för att han inte fick komma å gå som han ville (ni mins när han Mellberg å Chippen skulle fira födelsedag) Han har gnällt på att de inte är tillräkligt bra spelare i landslaget, men missat de där med att riktigt bra spelare gör andra bättre...

Jag gillar Hamrén som förbundskapten. Å att Allbäck är assisterande är helt underbart !
De känns som att de är slutdaltat med landslagsspelarna... De ska vara en ära att spela i landslaget! Att få dra på sig den gul-blåa dressen ska vara nog med motivation.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Veronica

KLOCKRENT sara :o)

Tycker vi ska behålla Mellberg och byta ut resten mot hela U21 Landslaget.... De ska vara glada och känna en ära att få lira i landslaget.

Inte beté sig som divor som anser att det gör sverige en tjänst genom att vara med.

Att få spela i den gul blå dressen är en ära och ett privilegium...inte en självklarhet.

2009-11-11 @ 01:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback