sjuk

ush ush ush !!!!!!
Jag har åkt på en förkylning =( Har ont i halsen, hostar å snorar å har mig,... dessutom känner jag mig heeelt vissen..... Har ont lite varstans i kroppen,.... men mest i huvudet, tillåmed tänderna gör ont..... =S

Att vara förkyld och dessutom vara pollenallergiker nu är inte ett dugg kul !!!!!
Men jag ska ta de så lugnt jag bara kan, allt för att minska sjuktiden.....

Betyder dessutom att jag missar kvällens träning med Flamingos, och matchen imorn får jag se från sidan... =( inge kul alls, men halsen gör ont, bihålorna gör ont, å jag vill inte dra på mig någon långvarig förkylning.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback