en riktig slappar dag !



Har absolut inte haft något för mig idag =)

Jag har kollat på fotboll på TV, käkat kebab som A va iväg å köpte, å sen satt vi å garvade ihop i soffan.... riktigt skönt att vi faktiskt kan ha kul ihop ibland fortfarande =)

Nu ligger jag i soffan å glor på bingolotto, men hitintills inga vinster......

Gårdagen va som sagt riktigt bra !  Å känslan håller i sig även nu.

Borde ta tag i disken, å de ska göras innan jag lägger mig för kvällen..... för nu är det MKT disk..... å jag pallar inte ta diskutionen med A om att de faktiskt är även hans disk.....

Skulle gärna lägga ut en av bilderna från igår.... men de e för svårt att välja,... så ni med facebook får kolla på dem där =P


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback