välfylld dag

Är uppe med tuppen även idag... haha tydligen är det min grej den här veckan.... =P

Är inte alls lika pigg idag som igår, men ändå för pigg för att somna om.....

Ska ta å läsa på lite om en del saker...... jävla mekk med allt i de här landet....

jaja de är ju för en bra sak iaf,.. så de e väl bara å börja läsa.... =)

på dagens schema står att möta upp Carina, Daniel och Virre i Älvsjö för att åka till Kyrkan å träffa prästen inför lördagens bröllop =) Vi ska få veta hur vi ska gå, å lite sånt... å de kan ju vara bra å veta..... hehe

Sen ska jag å Virre åka in till stan, å fixa lite =) å därefter ska jag till Boule & Berså å boula med Si (mitt gamla jobb) =)

så jag har en fullspäckad dag framför mig =) men de ska bli kul ! Hoppas bara att regnet håller sig borta när vi boular..... =P

skönt att mina lediga dagar är så eeh "lediga"  ;-)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback