mycket att göra, å lite gnäll

Fan va de e jobbigt att jobba om varandra..... *suck*

Jag vill egentligen inte klaga på mina arbetstider... de passar mig rätt bra att jobba kvällar.... men samtidigt så är det ju så att min älskade pojkvän jobbar dagtid (ca 06.30-16 / 17.00) han slutar alltså lagom tills jag ska börja jobba.... så har det iaf varit de senaste veckorna.... å de SUGER!!!!

Nu är det väl så att de egentligen inte går någon nöd på oss, vi ses ändå, så mkt vi kan... å har typ umgåts lite varje dag sedan vi blev tillsammans,.. å även innan vi bestämmde oss för att de bara va vi.... så jag kan inte klaga på att vi inte hinner ses heller..... dessutom så har vi precis spenderat 1vecka tillsammans non-stop........ =)

Men nu när vi jobbar så olika så hinner vi lixom inte ens med att ta en dejt efter jobbet..... för när jag går av mitt pass så ligger han redan i sängen å ska sova....

men jag tror att de blir bättre på den fronten snart igen... =)

 Nu är de rätt mkt å göra, för jag måste ta de pass jag får, för att min lön ska vara något att ha..... vilket gör att det är svårt att planera in saker även om vi båda råkar ha lediga dagar..... Men som sagt, vi har precis spenderat 1 underbar vecka tillsammans...... De e väl mest omställningen nu som är jobbig.... från att göra allt tillsammans, till att behöva planera in när man ska ses....

Men även de där ger sig.... nu är det bara lite struligt med boendesituationen.... men förhoppningsvis så löser sig även den snart.... måste ta ett snack med A om hur vi ska göra fortsättningsvis med lägenheten..... jag skulle hellre bo lite mindre, även om jag älskar min lägenhet, så behöver jag kunna lägga undan pengar för att ha en buffert när det krisar.... som det är nu så går jag på minus...... men som sagt, även det kommer lösa sig.... måste bara snacka med A.......

Borde egentligen sova nu, å inte ligga här i sängen å Facebooka, å blogga..... för om några timmar måste jag upp å fixa med tvätten, för 07:00 så har jag tvätt-tid, å den får jag inte missa... måste tvätta en massa kläder för att ha några rena till Borås-resan..... dessutom så måste jag städa lite hemma..... har ju inte varit hemma på typ 2veckor så de e lite dammigt här å var.....

Har en hel del annat å fixa med imorn oxå.... Innan vi ska iväg till Fam. Hallander å äta middag =)

På fredag jobbar jag å samma sak på lördag... så jag vet egentligen inte när jag ska hinna packa.... men jag antar att jag får göra det på förmiddagen på fredag,... å sen packa de sista på lördag..... men de där löser sig oxå... =) som allt annat =)

Nu ska jag ta å släcka å sova....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback