massor uträttat... dubbelt så mkt kvar...

Idag har jag hunnit med en del.... å ändå har jag inte hunnit med någonting.....


Jag tvättade i morse,.... de va inte helt enkelt att komma upp ur sängen efter knappa 4h sömn.... men tvätten var tvungen att fixas,.... blev klar med den runt 10, då va jag heeelt slut å somnade....

de hade ju egentligen inte varit några problem att sova några timmar... om de inte va så att jag bestämt med mamma att ses mitt på dagen för att leta kamera till mig..... Hon tog långlunch enbart för den sakens skull..... å va tror ni jag gör... jo såklart  vaknar jag 15min innan vi ska ses i slussen.... de tar 20min dit med tuben..... PANIK!!!!!

kom fram ca 30min sent, å han precis med en buss ut till Forum Nacka.....

Hur som så hittade vi en kamera inne på Mediamarkt... egentligen lite för stor för min smak,... men jag MÅSTE ha en ny kamera, å då får man lixom kolla mer på priset än på storleken.... å de vart inte den billigaste, för de billigare va inte alls lika lätta att förstå sig på... den här är enkel å smidig,.. å dessutom rätt snygg =P

min nya kamera =)

De vart som ni ser på bilden en röd kamera =) Hade gärna haft en med större display,... men den här e helt okey... särskilt som de inte är jag som betalar den... utan min snälla mamma..... 1090kr ville Mediamarkt ha för den =) å de e enligt mig HELT okej...

Nu ska jag ta å slumra lite.... å sen är det hög tid att ta tag i den rena tvätten, så att den hamnar på rätt plats, å inte i högar på golvet....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback