en riktigt skitdag !

Dagen började bra, men sen gick de utför.....

Jag kom upp å iväg i tid imorse, va på jobbet å bkollade igenom mailen, å började jobba så smått. Gick ut för att vara med på måndagsmötet, som tydligen var inställt, men de mailet måste kommit typ när de skulle ha börjat,... *suck* jaja jag hade fått i mig mackan å min smothie....

gick in å fortsatte jobba, hade lite snabbt möte för att gå igenom kommande vecka.  Sen började problemen.....
Jag gick igenom alla OE som kom förra veckan, la in all info i datan, de tog sin lilla tid vill jag lova...*suck*

Sen visar det sig att det bara är jag och Venke som kommer åt Jeeves, de programmet vi arbetar i. Sen är det lunch.
Min mat smakar allt annat än gott, men vafan,  har inga pengar å köpa lunch för ,så de va bara att äta å se glad ut.

Sen ska Jeeves startas om, å när vi sen kommer in så ser programmet halvt ut....... de funkar till viss del att jobba i de då, men ingen av oss kom åt de delar som vi måste för att lägga in nya ordrar å kolla fakturor å sånt. Strulet håller i sig fram till 16 , då har jag 1h kvar att jobba.... men då måste jag installera en annan varriant av programmet, så de försvinner ytterligare tid..... 16:30 ger jag upp... kollar igenom mailen, markerar sånt som jag ska fixa idag, å 16:45 typ går jag hem.

Tar tuben till Sumpan, å missar precis pendeln mot Västerhaning, så jag får åka ett gammalt tåg, som är varmt å jävligt, till Älvsjö, till på köpet har någon antingen glömt å duscha eller tycker att det är en bra idé att dränka sig i parfym. Det luktade FÖR JÄVLIGT!!!!!

Fick samtidigt de här messet av min sambo, med anledning av att jag sa att jag inte vill vara kvar i detta icke förhållande.
"Hej hjärtat ! Ledsen att ja är frånvarande stressigt med skolan. Blir bättring! Kommer hem till 8. Puss"

De e ju tur i oturen att jag inte längre tror på honom i fråga om när han tänker komma hem. För nu är klocka 21:30 , Tror ni han är hemma ?....... Rätt gissat! Nej han är inte hemma, å har inte hört av sig.

Vad mitt svar på messet va?
jo ja svarade
"vi får ta ett ordentligt snack senare. Men grund problemet är att du räknar med att jag fixar allt.Du struntar i eller glömmer bort att jag faktiskt har ett jobb att sköta, och att jag har ett eget liv. De känns så i alla fall."

Om jag bryr mig om att han inte är hemma ? Näe inte mer än att jag inte vill bli väckt sen när han väl kommer hem. För jag ska upp å jobba imorn. För övrig så bryr jag mig faktiskt inte. Sorgligt men sant.

JO en sak till. Igår hävde han ur sig, efter att jag sagt att jag inte vill vara kvar i ett ickeförhållande, "du får ju kämpa lite, väx upp"

EH WATH!?!?!?!? Vem är det som ska växa upp egentligen ? Det är inte jag som svikit gång efter annan.......

Nu ska jag fixa min lunchlåda
Det blir köttfärsbiffar, broccoli, lättkokt gul och orange morot, bulgur å vitlök/honungssås *mums*

Hoppas ni haft en bättre dag än mig!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback