my sunday

Idag har jag umgåtts med C och D, självklart lilla W oxå. Vi va å kollade hur det ser ut med parkeringsmöjligheter där de ska ha sin bröllopsmottagning.  Vi passade oxå på att köka SUPERGOD hamburgare på ett ställa vid Mårtensdal. Sen åkte vi hem till dem å slappade, fikade, kollade lite på tv å snackade massa skit =)


De e alltid lika kul att umgås med dom ! Å de känns så otroligt avslappnat =) Cina somnade tillåmed en sväng i fåtöljen =P haha

Jag drog mig hemåt vid 18, å kom hem straxt efter 19. Slängde ihop lite mat, käkade å sen slängde jag mig i soffan, med datorn i knät å kollade på Let´s Dance.

Ska gå å lägga mig straxtm så jag kommer upp i tid imorn.  Tänkte ta pendeln i stället för tuben, så slipper jag bytet på centralen... måste åka lite tidigare, men de är de värt......


Sov gott alla !!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback