My day...

 de vart en lång dag idag,.. eller näe,.. inte såå lång egentligen....

Jag gick upp senare än tänkt,.. men så somnade jag seeeent,... eller tidigt, beror på hur man ser de.... jag kollade på klockan typ 02:30...*suck*

åkte till jobbet å kom trots allt inte sent....

jobbade från 8-12 konstand, bortsett från morgonmötet,.. men de e ju faktsikt jobb de oxå....

sen 30min lunch, och sen tokjobba till 17:30

Då kunde jag inte göra något för alla jag behövde prata med hade gått för dagen....

Hem till mamma för att låna pengar till SL-kortet (jag har fortfarande inte fått min resterande lön)  passade på att käka mat där och få med mig lite hem =P

Kom hem, tog en sväng förbi centrum, sen hem å diska....

Kul dag,.. värkligen !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: marie

tack gumman!! hoppas allt e bra med dig!!

2009-01-13 @ 22:04:37
URL: http://mariemonroe.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback