lätt ångest....

Har varit uppe i centrum å köpt lite mat, de blev inget avanserat. Köpte micromat, pasta med lax och spenat helt okej, men främst snabbt å inte så vansinnigt mkt mat. Köpte 2st ciabatta oxå, å brie och seranoskinka =) Å de e ju alltid gott.
Däremot så känner jag mig inte bättre än tidigare, är fortfarande helt slut, lite smått illamående och har ont i huvet.....

Imorn måste jag till jobbet.

Behöver jag säga att jag har liiiiite ångest.

Just nu skriver A tenta, å jag hoppas verkligen att han klarar den !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: bella

Hoppas han klarar den med för din skull så ni får lite mer tid tillsammans, tufft när man känner sig ensam fast man inte är det,

jo jag är jätte glad över tvn nu skall vi bara få hem den hehe, eftersom den ej fanns i lager :/ men då hinner jag fixa lite innan den kommer.



//Puzzzzzzzz

2009-01-28 @ 19:09:00
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback