De här är inte min helg....

Jag skrev ju igår att jag mådde illa,.. de gör jag inte längre, däremot så har jag spenderat mkt tid på toa inatt....

JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK !!!!!

Idag ska jag vara hemma, igen... känns inte kul alls. Av många anledningar.
Nu ska jag förpassa mig till sängen igen, för nu har jag sjukanmält mig. På onsdag SKA jag jobba. Å nu ska jag bli galet duktig på att dricka mina vitaminer och jag ska bli bättre på att äta fruk. Nu vill jag inte var sjuk mer, å till våren ska jag vara förutseende och fixa pollenmedicin INNAN pollensäsongen kommer igång. ALLT för att slippa vara sjuk.

Men nu ska jag sova så jag blir människa igen....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback