dagen efter, eller den första dagen

Nu sitter jag här igen, jag gick å la mig vid halv 1, med öronproppar i öronen, läste min bok, å sen sov jag straxt efter 1.

För övrigt så tycker jag att man ska ta å fundera på de där med fyrverkerier, å hur de säljs och används..... för igår kändes det allt annat än säkert för dem som va nere på parkeringen,  de kändes inte särskilt säkert ens för oss som va kvar i huset. För de va inte många som hade koll på hur man skuter av raketer, inga avstånd hölls, reketerna drog iväg längs marken och ner på bilvägen,....

Vist det är jättefint med alla fyrverkerier, men de känns inte så roligt att så många skadar sig av dem.... hundar blir livrädda, småbarn blir livrädda när de smäller av bomber å annat precis brevid dem, trots att föräldrarna gör sitt bästa att hålla avstånd,.....

Nu ska jag ta tag i den sista disken, jag ska ta ett skönt varmt bad, med skum =)  å jag ska bara ta de lungt, för imorn ska jag jobba,... om nu inte min sjukdom kommer tillbaka med förnyad styrka......

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Jennie och Mimmie

Gott Nytt år!

2009-01-01 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback