Hallanders på besök

Idag har vi fam. Hallander på besök =) Jag jobbar imorn natt, så vi kör en för tidig nyårs middag =)

Danne x 2 har suttit å kört bil, även idag, å Wilma har lekt =)

Just nu så står de i köket å fixar marrinad till köttet =P riktigt kul å lyssna på =P

Carina är på jobbet å kommer direkt hit sedan, runt 21... så de blir sen middag... å sen lär de bli en del tv-spelande =P

å sen får vi se när vi stupar i säng,... lär bli sent, eftersom de ska sova över =) sen imorn packar vi in oss i bilen å kör hem dem =)

På kvällen ska vi till Ekdals å äta middag, å jag får skuts till jobbet =)

Sen efter nyår blir de lite lugnare å vi är inte riktigt lika uppbokade,... så jag hoppas kunna umgås lite med mina gummor oxå,...

Saknar er !

Måste ta en tur ut till Täby oxå å träffa Bettan, Magnus & Ludde... för nu ere fan evigheter sen vi såga =( måste ju visa upp min sambo oxå,... =P

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Elisabeth

Ja! Det måste ni faktiskt!

2010-01-01 @ 21:34:08
URL: http://www.nogg.se/elipet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback