back to reality...

Hemma igen från Budapest. De har varit en välbehövlig semester! Riktigt trevlig, med god mat och dricka, inte den nyttigaste helgen kanske,... men vad gör väl de ... ?

Jag shoppade inte alls så mkt som jag gjort tidigare resor, inte för att de inte fanns massor med fina prylar/kläder, utan för att jag helt enkelt inte var de minsta sugen på att shoppa. Jag var mest sugen på att äta, dricka, fika och umgås med Daniel, och bara mysa. Vilket vi såklart oxå gjorde. Vi badada både på Gellert och på Stadsparksbadet, så här års är stadsparksbadet en riktigt upplevelse.

Stadsparksbadet
Stadsparksbadet i Budapest är renoverat och riktigt fräscht.
En häftig upplevelse!



St. Ljupat
Våran (även Daniels) favorit restaurang i Budapest.
Enorma portioner.
Gott.
Litet pris.
Är du i Budapest åk hit!
 
http://www.stjupat.hu/ 


Vi kom hem i måndags kväll, och blev hämtade på Arlanda av Christer, så skönt att slippa ta tåg och tunnelbana hem. Vi kom hem, tog var sitt glas cola, å sen låg vi i soffan å njöt av att vara hemma igen =P

Borta bra men hemma bäst!


Nu är vi båda tillbaka i vardagen, med jobb, städning, matlagning och andra mindre roliga måsten. Men vi är många minnen rikare. Längtar redan till nästa semester =) Återstår att se när och var de blir.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Dotter

Då kanske det blir en hel familje semester ;)

2009-12-09 @ 12:37:00
Postat av: Carina

Hej gumman!

ni kan ju komma efter jobbet. Malin kommer att koma runt 13 men vi kan ju lika gärna ha öppet hus hela dagen... =OP

Jag och Daniel pratade lite om ifall ni ville följa med till London nästa höst?!

kramar!

2009-12-09 @ 16:02:44
URL: http://calisblogg.blogspot.com
Postat av: Carina

Just det... Wilma ropar ofta efter dig!

jag får känslan av att hon saknar sin Sara!

självklart saknar hon Danne oxå!



kramar

2009-12-09 @ 16:04:56
URL: http://calisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback