Life sucks !!!! åså ere valborg

Ibland vill jag bara skrika rakt ut i ren frustration !!!!!

Just nu så är livet inte alls särskilt kul....... med just nu så menar jag precis nu när jag skriver, det kan alltså ändras redan om några minuter.....

Men just nu så känns livet inge kul alls......

Av många anledningar......

Tydligen så är det valborg, en högtid som jag nog faktiskt aldrig firat...... förutom de året när man tog på sig mössan, å vetskapen om att snart va skolan slut, å man tog studenten......

Jag är ingen högtidsmänniska....... ogillar att bli pådyvlad hur saker å ting ska vara å ske...... Bara för att man gjort det under så lång tid så måste man faktiskt inte delta, eller gilla det....... Jag ogillar de flesta traditioner som går hand i hand med högtider.....

För mig så har högtider (främst på sommaren) verkligen pekat på att jag är ensambarn,.... å vilken liten och stel familj jag tillhör......

Ikväll ska jag ligga i soffan å glo på tv...... kommer vara ensam under helgen, för A har åkt till sin syrras lägenhet....... De känns ju såklart skönt att vi KAN sära på oss med tanke på hur läget är...... men de e klart att det inte är roligt....... Även om jag är säker på min sak, så är det absolut inge kul. De va ju inte direkt detta jag såg framför mig när vi flyttade ihop..... Å jag trodde faktiskt att vi skulle kunna hitta tillbaka,...... Men så är de nu inte...... De känns skitjobbigt !!!!!!  De handlar ju faktiskt inte om att jag inte tycker om honom längre, men jag är inte kär längre.... å då är det inte rätt mot någon att fortsätta förhållandet.....

Men som sagt. Just nu så suger livet !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback