vad är de för fel på folk?!?!?!

jag har idiotiska grannar,... eller någon av dem är en riktigt jubel idiot !

Straxt efter 7 började idioten att borra ! sen har de borrats i spridda skurar fram tills nu,,....

Får man ens göra så ? okej att byggfolk börjar tidigt, men då är man oftast medveten om att de ska arbeta... så då är man redo att bli väckt av diverse otrevliga ljud.....

Men att en granne får för sig att de är en bra idé att borra vid 7, så blir jag lite lätt arg.....  Jag tror att de står att man ska visa hänsyn till sina grannar, å att man får använda sitt sunda förnuft om man ska arbeta i lägenheten, enligt mig så visar man ingen hänsyn alls när man sätter igång å borrar så tidigt på morgonen, de spelar ingen roll att många ska gå upp då eller redan är uppe för att gå till jobb å skola, det är trots allt så att inte alla ska upp vid 7, av olika anledningar,....

RESPEKTLÖST!!!


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback