AIK - IFK Göteborg ...



IFK Göteborg attakerade på väg till hotellet

Göteborg har full säkerhetsbemanning

men asså nu får de väl ändå vara NOG!!!! Jag är så innerligt less på att läsa om krigssoner och stenkastning i samband med fotboll......

FATTAR NI INTE HUR PATETISKA NI ÄR !?!?!?!?!

Jag ÄLSKAR AIK och vill inget hellre än att Gnaget ska vinna sina matcher, MEN jag vill att de ska göras PÅ PLAN!!!

För de första så fattar jag inte hur någon kan tro att en lördagsmatch blir lugn,..... de enda man gör är att flytta problemen tidsmässigt. Igår va folk ute på stan, tydligen, och inte helt otippat även grabbarna. Folk kanske inte kommer vara packade på matchen, däremot kan jag tänka mig att många är bakis, och jag tror att många kommer vara kvar å bli über fulla senare, de kommer inte bli fulla på samma sätt som en vanlig helg-match utan ÄNNU fullare ! Folk kommer "glömma" att äta frulle, OCH lunch, med lite tur så får de i sig en burgare eller nått framåt kvällen, men då är de redan så fulla att de inte ens kan stå ordentligt.

Vem som kom på den brillianta idén att förlägga AIK-IFK på en lördag, att de dessutom tycker att de är en bra idé att lägga den 12:30,...... Jag fattar inte hur den/de personerna tänker....... förmodligen inte alls.

Jag ska kolla matchen hemma, jag har helt enkelt inte råd att gå..... och på något vis så känns de helt okej, jag är så fruktansvärt trött på dessa förvuxna bebisar som har så taskig självkänsla att de måste hävda sig hela tiden.

Dessa killar tror att de är gnaget, men sanningen är att de bara kostar en satans massa pengar för gnaget. De är tragiska och patetiska killar. Vuxna män, vissa har till och med familj och barn. De knarkar, super och slåss, i den ordningen. 
En del av dem gör de inte bara i Sverige, utan har liknande umgänge i England.
Sorgligt ?
Absolut!
Men inte mindre sant!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback