Prosit !

*host, host, ATCHOOOO*

jag är  förkyld,... ordentligt !

Va inne i stan igår med mamma, kpå Gunnels krog, SUPERGOD mat ! Så dit kommer jag gå igen=)

idag har jag varit inne i stan å käkat lite smått å gott vid plattan, och köpt julklapp till mig,... haha I know! De e as långt till jul, men mormor hade hittat nått fint i ett av stånden, jag hittade lite annat, så mamma gick med på att köpa det =) ska lämna de till dem under veckan, även om jag verkligen skulle vilja börja använda de direkt, så är de ju trots allt julklappar....

Sen ringde Bettan å ville umgås, planen var då att vi skulle ses när jag va klar i stan,...
mamma å jag begav oss mot Djurgården för att fika,...

Jag va redan innan förkyld, men ble sämre under dagen, så jag åkte hem direkt, å la mig på soffan, de bidde inge umgås med Bettan å familjen,...

Jag har legat på soffan sen jag kom hem, med undantag för en sväng upp till centrum för att köpa lite chips å dipp....

Jag har kollat på Polisskolan 2 (snark), 1 avsnitt av Rejseholdet, lite på Sing-a-long, å nu ligger jag å kollar på Beck - mannen med ikonerna....när den e klar ska jag sussa, är redan halvt död.

A är hos sin lillasyster å käkar middag, även storasyster är i stan, så syskonen umgås lite ikväll. Hade vart kul å träffa dem, men de får bli en annan gång, vill ju inte smitta fler än nödvändigt, å vill dessutom bli frisk innan jag ska till Göteborg för Bokmässan......

Nu ska jag fortsätta glo på Beck, sen ska jag lägga mig i sängen å läsa lite i min Beck bok =P
mkt Beck nu =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback