Say what?!

A är hemma, å jag vet inte om jag riktigt köper hans orsak, samtidigt så kan de ligga nått i de, han såg verkligen helt färdig ut, så de kan säkert vara de gamla problemen som är tillbaka,... FAN ASSÅ!!!!!

Men han måste till läkaren nu, jag vill veta vad som är fel på honom. Jag pallar inte leva med någon som inte vill ta ansvar för sitt liv, å i förlägningen även mitt.


Orkar inte bråka idag, jag vill bara få köksbordet vitmålat, kanske gå en prommenad å ta de lungt,... måste betala min telefonräkning oxå,... hur nu de ska gå till.... jaja de löser sig,....

Får kanske ringa mamma, men vill helst inte de...... men men jag löser de, som jag löser allt annat =)

Har redan börjat med bordet, har skrivat loss benen, lagt skivan på två flyttlådor å benen ovanpå, (bilder kommer senare)
har målat ett lager på benen, å ska snart ta i tu med lager nummer 2, de bör räcka med 2 lager, sen ska jag ta tag i skivan, å även "lacka" alltihop för att få en fin finnish

A ligger å sover, men har varit iväg å köpt kebab och dricka till oss, så lite bra har han uträttat,....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback