kylig morgon

de vart sent igår, jag tappade totalt bort tiden, så jag somnade inte förns runt 04 i morse..... först låg ja å kollade på Mordkommissionen, sen låg ja å läste i typ 1timme.

A sov på Ekerö inatt, hos nån polare,..... Han ringde nu vid 11 å sa att han va på väg hem. Han verkar inte ens tycka att de e konstigt att jag inte orkar bry mig om att han inte sover hemma,.... eller de e klart jag bryr mig, men jag tänker inte ödsla energi på att bli arg på honom, vill han inte sova hemm så är de hans val, han vet vad som gäller, han måste förbättra sitt beteende om han vill fortsätta vara tillsammans med mig,....  Jag vet ärligt talat inte om han fattar att jag menar allvar, de verkar inte riktigt så... eller han har bättrat sig på vissa punkter, men de saknas fortfarande så himla mkt....

Förövrigt så är de tydligen dax att plocka fram duntäckena igen, för imorse va de fan svinkallt i sovrummet !  Tänker inte sätta på elementen ännu, för de blir fortfarande varmt i lägenheten när solen skiner, å de gör den ju ibland,.... dessutom så är de egentligen främst på morgonen som kyla är jobbigt, på dagen kan man faktiskt klä på sig.

Måste fortfarande ha tag i min moster, men de e inte de lättaste.....men jag ska ringa henne i eftermiddag, tror hon e hemma runt 16, då har hon hämtat iaf den ena ungen....

Nu ska jag kolla på Rachel Ray.

See ya later !!!


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback