i´m sick

ujujuj,... jag är HEEEELT SLUT !

å till på köpet så har jag ingen mobil för tillfället, jag har en obetald räkning, så SIM-kortet är avstängt tillsvidare....

vaknade i morse, å kände att jag inte alls va i form....


jag har förvisso sovit rätt illa de senaste nätterna,... jag har varit svin trött, men sen när de är lampan är släkt, så kommer jag lixom inte till ro,.... tankarna bara far,... å de finns absolut ingen logig eller nått,... sen känns de som om hela jorden snurrar, lite som att åka berg och dalbana, bara de att de inte alls är roligt, skönt eller nått sådant trevligt,.. utan de e bara snurrigt å faktiskt lite skrämmande,....

jag hade samma känsla när jag var liten å va sjuk, (feber) å nu har de alltså kommit flera nätter i rad.... =( Inge vidare trevligt....

Sen har jag lixom inte haft energi att göra nått under dagen, jag har snorat, nysit å haft ont i huvet om vart annat..... jag lyckades däremot fixa mat, men de krävdes mycket energi ! De blev köttfärsås med bacon, champinjoner å vitlök, inte för att mina smaklökar är så bra just nu, så va de gott =P haha  verkade inte helt fel eftersom även A tyckte de va gott......

Sen när jag käkat så va jag ännu tröttare, å gick å la mig å sov oroligt i någon timme, tills A kom hem..... sen har jag legat på soffan å glott på TV, A har sovit någon timme, å nu är han på gymmet,....

Jag ligger på soffan å kollar på Room service, tror jag har sett avsnittet, men minns inte riktigt ändå.... känner att hissen inte riktigt går ända upp för tillfället.... eller den går iaf inte riktigt lika fort.....

Nu ska jag fortsätta göra ingenting, å sen hoppas jag få sova ordentligt inatt.... 


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback