Hemkommen från götet

Kom hem från mässan i söndags kväll, va snortrött !!!! De blir väldigt intensivt under en bokmässa. Det är så galet mkt folk på inte riktigt lika stor yta.....

Tågresan hem va inte riktigt lika smärtfri som ner-resan, Wilma va übertrött, å ville absollut inte sova, efter ganska mkt mekk så somnade hon tillslut, då hade Carina lessnat, å jag tagit över, Carina va  minst lika trött som Wilma, å hade därav inte så mkt tålamod kvar, mitt tålamod va lite längre å tillslut så somnade lillan.....
min  mamma gick mig på nerverna redag andra dagen å de blev ju inte bättre vart efter,.... de kändes som att hon va den som bestämde hur mkt Wilma fick låta, okej att Wilmas illtjut inte är roliga att lyssna på, men ungen är 9månader, å måste få låta. Jag och framför allt Carina känner Wilma å vet när illtjuten är på väg, mamma känner inte Wilma alls,....

När jag kom hem så hade A städat lägenheten, diskat å plockat, å maten stod på bordet =)

Då är de extra skönt att komma hem =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback