en dag som denna

va ska man ta sig för ida da ?
Så här långt har jag hunnit messa lite med B, fick en sjukt roligt bild,... eller bilden isig är ingen kul,... men den va bara sååå klockren !

jag har sorterat min tvätt, å alla badlakan å handdukar i IKEA-kassar, för imorn ska jag till min moster å tvätta =) FINALLY!!!!!

de vart totalt 4 stora kassar och två små (IKEA har ju numera även småkassar =) ), med underkläder. A ska sorteras sina kläder se han oxå, jag har ju lagt ner den biten, vill han ha tvättat så får han engagera sig själv... Imorn kan jag iofs tvätta lite av hans prylar, men då får han sortera skiten själv, har han inte fixat de innan jag drar så får han skylla sig själv....

vi har hunnit tjaffsa lite oxå, om nått så löjligt som att jag inte ville "hjälpa" honom att steka ägg,.... han skulle käka pytt-i-panna å ville ha stekta ägg med lös gula, jag har visat så många gånger hur jag gör, å nu är de lixom upp till honom, men då vart han skitsur,.... han är lite som ett barn..... jaja han verkade lösa problemet, för de låg ägg på tallriken....

jag ska ta tag lite i disken som står, å plocka lite annat skräp, måste ta en runda med dammsugarn oxå, men de får blir senare,... en sak i taget.... för nu är de faktiskt inte sååå stökigt å skitigt hemma,... sen mina dagar med städmani så har vi faktiskt haft de riktigt snyggt hemma =) även A har fixatt saker själv.... tillåmed utan att berätta att han gör de ... vet inte vilket som är bäst..... att han gör det, eller att han inte berättar att han gör de... ?

jo jag lämnade in min jacka igår, den som ska tillbaka till Ellos, ibland är de bra att ha jobbat med att skicka ut paket, för man har koll på när posten hämtar =P så igår va ja uppe å lämnade in paketet straxt innan 16, precis innan posten hämtar företagspaketen
Nu hoppas jag bara att den andra jackan kommer snart, å att den passar, för de börjar bli kallt ute nu....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

tycker fika låter som en bra idé.... hade tänkt att jag skulle promenera hem till dig i morgon om du är hemma? kramar

2008-09-02 @ 20:03:06
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback