Inte igen ! nedläggningen av Robinson var BRA!!!!

4an gör nytt Robinson

Neeeeeeeeej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vafan e problemet !?!?!?!?!?

Jag vill inte se fler mediahoror fjanta runt på nån "öde" ö ute i medelhavet eller nått annat hav......

Kan man inte komma på nått nytt, eller iaf utveckla de redan befintliga,.... Men de kanske är för svårt att tänka ut nya grejer,....

Jag kommer iaf inte titta, jag tröttnade typ andra säsongen, å då va de fortfarande hyffsat normala människor med,....
Personligen tror jag att de kommer bli fiasko folk vill se riktiga människor göra riktiga saker, de finns en anledning till at serier som Barnmorskorna, Sjukhuset, och liknande serier blir sådanna succéer, folk är trötta på IQ befriade idioter som fjantar runt i TV, med hopp om att få en framtid inom media,....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback